پرسش های متداول | فروشگاه اینترنتی بابا جانبی
سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

پرسش های متداول

اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید می توانید با استفاده از چت انلاین از ما بپرسید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چگونه به بابا جانبی اعتماد کنیم؟

داشتنه نماد اعتماد الکترونیکی و فروشگاه فیزیکی در کنار سابقه ای درخشان از رضایت شما عزیزان نشان دهنده قابل اعتماد بودن ما می باشد.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

به بخش spam در ایمیل خود مراجعه نمایید.

آیا برای خرید از بابا جانبی، حتما باید در سایت عضو باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان می توانند سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.اگر در ثبت سفارش اینترنتی مشکلی دارید می توانید از چت انلاین استفاده نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت بابا جانبی شوید. روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی گزینه “نمایش” میتوانید جزئیات سفارش خود را ببینید.

چگونه میتوانم یک پروفایل (حساب کاربری) ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ورود / عضویت” کلیک کنید.روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. با استفاده از نام ، نام خانوادگی و شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود). بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود.

میتوانم سفارش خود را در محل (درب منزل) پرداخت کنم؟

خیر ، در حال حاضر امکان پرداخت در محل (درب منزل) وجود ندارد.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت “آدرس ها” مراجعه نمایید.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

پست : 2 الی ۵ روز کاری سفارشات ساکنین مشهد مقدس در همان روز یا در شرایط خاص تا 24 ساعت تحویل داده می شود.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد به حساب شما برمیگردد. تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X